Πώς να μην (ξανα)σταματήσεις το γυμναστήριο

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί» είχαν πει οι αρχαίοι ημών και μάλλον κάτι ήξεραν! Βέβαια αυτό που δεν γνώριζαν ή εάν το γνώριζαν αμέλησαν να μας το αναφέρουν, είναι το πώς θα καταφέρεις να είσαι «σώματι υγιεί»

Η γυμναστική και η άθληση γενικότερα εχουν την τιμητική τους στην εποχή μας. Αρκετά εκλογικευμένο, αφού η άσκηση σύμφωνα με μελέτες βοηθάει στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και ενισχύει αρκετά το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Συν τοις άλλοις είναι εξαιρετικός σύμμαχος στην καταπολέμηση του άγχους αλλά και της κατάθλιψης!

Και ενώ τα ξέρουμε όλα αυτά και εσείς μα και εγώ, έχουμε την τάση να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια στο να αποκτήσουμε σμιλεμένο σώμα με αξιοζήλευτους κοιλιακούς. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Προσωπικά ξεκινώ, όπως φαντάζομαι και εσείς, με τις καλύτερες προθέσεις! Αγοράζω ρούχα, κάλτσες, κορδέλες και όλα τα συναφή για να πείσω τον εαυτό μου πως τα αστεία τελείωσαν…Ήρθε η ώρα του γυμναστηρίου! Και ενώ όλα τον πρώτο μήνα κυλούν σύμφωνα με το πρόγραμμα, εκεί κάπου ανάμεσα στην 4 βδομάδα και την 6 έρχεται η κατραπακιά.

Κάπου εκεί ξεκινούν οι δικαιολογίες τύπου «είμαι πολύ κουρασμένη», «έχω να σηκωθώ πρωί»«και αύριο μέρα είναι» και όλα αυτά που είθισται να λέμε στον εαυτό μας για να τον καλοπιάσουμε… Έτσι λοιπόν καθώς οι μέρες περνούν, το γυμναστήριο πάει από το αύριο στο μεθαύριο και ούτω καθεξής.

Μήπως ήρθε η ώρα να βάλουμε σε όλο αυτό το πράγμα μια τάξη γιατί προσωπικά κουράστηκα να ξεκινάω και να τα παρατάω!

Πως να συνεχίσεις το γυμναστήριο:

1) ΠΑΡΕΑ



Βασικό για να πηγαίνεις με σύνεση στο γυμναστήριο είναι η καλή παρέα. Ο άνθρωπος αυτός θα πρέπει να σε βάζει στο σωστό δρόμο όποτε θες να την σκαπουλάρεις και το αντίθετο. Η γυμναστική με κάποιο φιλικό πρόσωπο είναι καλύτερη γιατί εκτός των άλλων έρχεσαι κοντά με κάποιον δικό σου άνθρωπο.

2) ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ

3139501394_20edd9d52d_z  

Ε λοιπόν ναι.. δεν είναι όλα τα γυμναστήρια κατάλληλα για όλες. Ο χώρος εκγύμνασης πρέπει να είναι θελκτικός για εσένα και να σε γεμίζει θετική ενέργεια με το που πατάς το πόδι σου μέσα. Όπως φαντάζεσαι, τα γυμναστήρια που μυρίζουν μασχαλίλα, ιδρωτίλα, ποδαρίλα και όλα τα υπόλοιπα «–ίλα», βγαίνουν εντελώς από τον χάρτη.

3) ΥΠΕΡΒΟΛΗ



Ωραίοι οι στόχοι μα όπως έλεγε και ο πάππους: «να απλώνεις το χεράκι σου μέχρι εκεί που φτάνει». Πολλές φορές ξεκινάμε το γυμναστήριο και βάζουμε στόχους υπερβολικούς. Αν ξεκινάς με τη προοπτική πως θα πηγαίνεις 5 φορές τη βδομάδα το πιθανότερο είναι να καταλήξεις στο νούμερο 0 φορές την βδομάδα! Θέσε ρεαλιστικά θέλω.. 2 άντε 3 φορές είναι αρκετές για αρχή…

4) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ



Βάλε πρόγραμμα στην ζωή σου και μέσα σε αυτό ενσωμάτωσε το γυμναστήριο. Έτσι θα μπορείς με μεγαλύτερη άνεση να αφιερώνεις τον κατάλληλο χρόνο για σένα και την υγεία σου.

5) ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ



Ίσως εάν εστιάσεις στο πόσο καλυτέρα αισθάνεσαι όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά θα δυσκολευτείς να το παρατήσεις. Η γυμναστική μας αναζωογονεί και μας γεμίζει υγεία κ ενέργεια. Επίσης, οι άνθρωποι που αθλούνται είθισται να είναι πιο χαρούμενοι σε σχέση με εκείνους που δεν γυμνάζονται καθόλου.

Λοιπόν αυτοί είναι κάποιοι λόγοι για να μπορέσεις να συνεχίσεις το γυμναστήριο. Βέβαια, νομίζω πως το μεγάλο μυστικό για να μην τα παρατήσεις κρύβεται στην οπτική… Το μυστικό είναι να αθλείσαι γιατί το θέλεις και όχι γιατί πρέπει. Είναι απολύτως φυσιολογικό εάν αντιμετωπίζεις την άσκηση σαν ιδιαίτερο γαλλικών κάποια στιγμή να το παρατήσεις! Να θυμάσαι πως γυμνάζεσαι γιατί εσύ το επιζήτησες, γιατί εσύ το χρειάζεσαι, γιατί εσύ το επέλεξες! Όπως είχε πει και ο Kenneth H. Cooper ο οποίος πρώτος εισήγαγε την έννοια της αεροβικής γυμναστικής. «The reason I exercise is for the quality of life I enjoy”

Καλά να ιδρωκοπήσεις! 

About The Author

Christini P.

Είμαι η διαχειρίστρια και «μαμά» του Not Another Barbie. Με λένε Χριστίνη και είμαι Ελληνίδα blogger για θέματα σχετικά με τις γυναίκες, ή έτσι θέλω να πιστεύω και να προσπαθώ. Λατρεύω να εκφράζομαι μέσα από το γράψιμο γιατί το βιώνω σαν μία ψυχοθεραπεία που βοηθά έμενα και ποιος ξέρει, ίσως και εσένα..Thanks for reading me! <3

Εάν βρήκες αυτό το άρθρο ενδιαφέρον και θέλεις να ενημερώνεσαι για τα νέα άρθρα του NAB κάνε LIKE στη σελίδα στο Facebook ή και FOLLOW στην σελίδα στο twitter!

Έτσι ώστε ο κόσμος των ΝΑΒ  να μεγαλώσει! Thank you!!